แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

The Comparison of buying factors on grocery private brands

ThaSH: Brand name products- - Consumer behavior- - Attitudes
Classification :.DDC: 658.827 K93c
ThaSH: Grocery trade- - Purchasing
University of the Thai Chamber of Commerce. Central Library
Address: BANGKOK
Email: library@utcc.ac.th
Role: Thesis advisor
Role: Thesis co-advisor
Created: 2006
Modified: 2012-09-07
Issued: 2012-09-07
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
RES 658.827 K93c
eng
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 206272.pdf 1.37 MB23 2022-08-15 18:01:06
ใช้เวลา
0.035267 วินาที

Kroekrit Atchariyaworapong
Title Contributor Type
The Comparison of buying factors on grocery private brands
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Kroekrit Atchariyaworapong
Paitoon Chetthamrongchai
Thasana Boonkwan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Paitoon Chetthamrongchai
Title Creator Type and Date Create
The Comparison of buying factors on grocery private brands
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Paitoon Chetthamrongchai;Thasana Boonkwan
Kroekrit Atchariyaworapong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Patients satisfaction towards on pharmacy services, health center 35 Hua Mak
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai
Budsarin Pokaratsiri
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customers perceptions of the corporate reputation of Tesco Lotus
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai
Chanokporn Srivongsean
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting impulsive purchase tendency of Thai shoppers at department stores in Bangkok
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai
Vanruedee Chariyapisuthi
วิทยานิพนธ์/Thesis
The influence of member participation brand trust and brand commitment : case of hotel facebook marketing in Krabi Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai
Surassawadee Prajugs
วิทยานิพนธ์/Thesis
The relationship between service quality corporate reputation and customer loyalty : the case of 7-eleven
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai
Naris Thamkuekool
วิทยานิพนธ์/Thesis
An integrative model of customer engagement process : the evidence of large commercial banks in Thailand
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Paitoon Chetthamrongchai;Kongkiti Phusavat;Tipparat Laohavichien
Benjarut Chaimankong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thasana Boonkwan
Title Creator Type and Date Create
Effect of advertising to decision making : a case study of enrolling an international MBA program in Thai private universities
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan
Siriporn Kongumpaisub
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of determinants of purchasing decision and customer satisfaction on the medical devices cleaning solution of the hospital in Bangkok area
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan;Somchai Harnhirun
Rawissada Apiraksutanon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Factors affecting export performance of garment industry in Thailand
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan;Somchai Harnhirun
Piyaporn Chaichannarong
ปิยพร ชัยชาญณรงค์
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Inbound tourism destination strategy : a case study of the ancient city of Myanmar Bagan
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
ธิง ยู่ ยู่ ไล;Thasana Boonkwan
Thin Yu Yu Hlaing
ธิง ยู่ ยู่ ไล
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Relationship between economic value added and stock price returns in Thai energy sector
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Kittiphun Khongsawatkiat;Thasana Boonkwan
Peng Fang-Fang
เพ็ง ฟาง ฟาง
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Study of intention to export of entrepreneurs in Myanmar
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan
Yin Yin Thet
ยิน ยิน เธ็ท
วิทยานิพนธ์/Thesis
Competitiveness analysis of palm oil products in Indonesian state-owned enterprises
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
University of the Thai Chamber of Commerce;Somchai Harnhirun;Thasana Boonkwan
Nahadi Bin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Integrated model of supply chain performance management : casy stude of Thitilert Wattana manufacturing
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Ungul Lapthaned;Thasana Boonkwan
Sutee Damrongsupakorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of consumer perception on corporate social responsibility activities between Thai and Multinational companies
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Somchai Harnhirun;Thasana Boonkwan
Panatda Jaikhiandee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Test of the Fama French three factor model in Stock Exchange of Thailand in energy sector
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan;Kittiphun Khongsawatkiat
Manatsanan Srimarksuk
มนัสนันท์ ศรีหมากสุก
วิทยานิพนธ์/Thesis
Fama and French model in property development sector : the evidence from Stock Exchange of Thailand
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan;Kittiphun Khongsawatkiat
Rathawan Limthawaranun
รัฐวรรณ ลิ่มถาวรานันต์
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Determinants of forward premium of Thai baht against Japanese yen
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan;Kittiphun Khongsawatkiat
Dusit Jiraworakarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Risk and return between family and non family :$blisted companies in Information and Communication Technology (ICT) sector before and after September 19th, 2006
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan
Dhanadeach Wongakanist
ธนาเดช วงศ์อกนิษฐ์
วิทยานิพนธ์/Thesis
Competitive strategies of China's pharmaceutical industry
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan
Liu, Wei
วิทยานิพนธ์/Thesis
Applied research on the capital asset pricing model evidence from Stock Exchange of Thailand in property development sector
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Kittiphun Kongsawatkiat;Thasana Boonkwan
Kullapassorn Punsak
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Competitive analysis on garment industry in Cambodia under free trade environment
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan
Yin Yanno
วิทยานิพนธ์/Thesis
An Analysis of international brand in increasing customer value a case study of Bata
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Somchai Harnhirun;Thasana Boonkwan
Thummaporn Chotpuncharat
วิทยานิพนธ์/Thesis
A Market entry decision and risk analysis :$ba comparison between large and medium to small Japanese's electronic companies in Thailand
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan
Thanawan Rangyai
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Key determinant factors of pharmaceutical industry in Thailand under the FTA Thailand-U.S.A.
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan
Suphalux Saktontai
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Comparison of buying factors on grocery private brands
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Paitoon Chetthamrongchai;Thasana Boonkwan
Kroekrit Atchariyaworapong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Determinant of the factors affecting foreign direct investment (FDI) flow to Sri Lanka and its impact on the Sri Lankan economy
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan
Don Anura Wickramasinghe
วิทยานิพนธ์/Thesis
Risk and return between family and non family listed companies in Information and Communication Technology (ICT) sector before and after September 19th, 2006
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan
Dhanadeach Wongakanist
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effect of advertising to decision making : case study of enrolling an international MBA program in Thai private universities
มหาวิทยาลัยหอการค้าไทย
Thasana Boonkwan
Siriporn Kongumpaisub
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,971
รวม 1,975 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 13,593 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 12 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 3 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 1 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 1 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 1 ครั้ง
รวม 13,611 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.101