แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Development of an English critical thinking syllabus for kindergarten level
การพัฒนาหลักสูตรภาษาอังกฤษโดยการใช้วิจารณญาณในระดับอนุบาล

Organization : Payap University. Graduate School
LCSH: English language -- Study and teaching (Elementary)
Classification :.DDC: 372.65
Payap University. Central Library
Address: Chiang Mai
Email: napat_c@payap.ac.th
Role: Advisor
Created: 2002
Modified: 2552-11-09
Issued: 2009-11-03
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: TH. 372.65 Y95D
eng
DegreeName: Master of Arts
©copyrights Payap University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 front.pdf 126.61 KB89 2024-07-27 21:57:24
2 abst.pdf 113.33 KB66 2022-06-02 12:52:00
3 cont.pdf 129.39 KB50 2022-06-02 12:52:18
4 chap1.pdf 287.8 KB86 2022-06-02 12:52:33
5 chap2.pdf 948.1 KB84 2022-06-02 12:52:51
6 chap3.pdf 949.34 KB64 2022-06-02 12:53:04
7 chap4.pdf 304.83 KB46 2022-06-02 12:53:19
8 chap5.pdf 629.73 KB57 2022-06-02 12:53:32
9 bibli.pdf 210.36 KB65 2022-06-02 12:55:19
10 appen.pdf 1.91 MB89 2022-06-02 12:56:07
11 biog.pdf 83.29 KB40 2022-06-02 12:56:18
ใช้เวลา
0.045074 วินาที

Yuphadee Suwanitchayakul
Title Contributor Type
Development of an English critical thinking syllabus for kindergarten level
มหาวิทยาลัยพายัพ
Yuphadee Suwanitchayakul
Wanida Penkingcarn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Wanida Penkingcarn
Title Creator Type and Date Create
Motivation and achievement in learning english resulting from development and implementation of lessons based on the natural approach
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pachongkarn Phuvipadawat;Wanida Penkingcarn;Nitida Adipattaranun
Urairat Thongpinit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of technical English lessons based on problem-based learning to increase listening-speaking ability and critical thinking of diploma level students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Patchanee Taraseina;Wanida Penkingcarn;Pachongkarn Phuvipadavat
Orawan Sethasatian
วิทยานิพนธ์/Thesis
Implementation of competency-based language teaching to enhance Undergraduates' English speaking skill and self-confidence
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wirat Waiyakul;Wanida Waiyakul;Wanida Penkingcarn;Jarunee Maneekul
Siam Chutima
วิทยานิพนธ์/Thesis
Effects of metacognitive strategies on English research report writing and motivation of efl undergraduate medical science students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wirat waiyakul;Wanida Penkingcarn;Jarunee Maneekul
Hatfield, Robin Gene
วิทยานิพนธ์/Thesis
English language reading abilities and reading strategies of second-year students at Payap University, Chiang Mai Province, Thailand
มหาวิทยาลัยพายัพ
Wanida Penkingcarn
Kanchana Thearmtanachock
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of English lessons for improving listening and speaking skills of hotel service personnel through task-based learning activties
มหาวิทยาลัยพายัพ
Wanida Penkingcarn
Kanjana Sommit
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of an English critical thinking syllabus for kindergarten level
มหาวิทยาลัยพายัพ
Wanida Penkingcarn
Yuphadee Suwanitchayakul
วิทยานิพนธ์/Thesis
Implementing lessons using task-based learning activities to promote speaking-listening skills of undergraduate students, Chiang Mai University
มหาวิทยาลัยพายัพ
Wanida Penkingcarn
Tavee Netisingha
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Development of metacognitive strategies to promote the English learning ability of university students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wanida Penkingcarn;Siwarak Siwarom;Varunee Boon-long;Jarunee Maneekul;Pearl Wattanakul
Saikhae Supakitjumnong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Applying the cooperative learning techniques to develop speaking-listening abilities and interpersonal skills of beginner level students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wanida Penkingcarn;Jarunee Maneekul;Wirat Wiyakul
Victoria Khaminkhieo
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of English curriculum using learner-centered innovation with the cooperation of Rajamangala University of Technology Lanna network
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wanida Penkingcarn;Siwarak Siwarom;Varunee Boon-Long;Jarunee Maneekul;Pearl Wattanakul
Pornhathai Tanjitanont
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Effectiveness of negotiation of meaning strategies in two-way communication tasks for oral proficiency and grammatical development of higher education level students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pearl Wattanakul;Wanida Penkingcarn;Sirmsree Chaisorn;Nithida Adipattaranun;Pongsak Pankaew
Wilawan Champakaew
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of English for Social Sciences Curriculum using experiential learning with e-Learning to enhance paragraph writing ability, analytical thinking ability and moral awareness of undergraduate students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Pearl Wattanakul;Jarunee Maneekul;Pongsak Pankaew;Uraiwan Hanwong;Wanida Penkingcarn
Wannaubon Singyoocharoen
วิทยานิพนธ์/Thesis
Integrating philosophy of sufficiency economy concepts in an English course to promote analytical thinking ability and English proficiency of Maejo University students
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Wanida Penkingcarn;Sirmsree Chaison;Nithida Adipattaranan;Nampueng Intanate;Kanjana Keatmaneerat
Saran Chantalay
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 4
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 6,080
รวม 6,084 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 275,021 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 1,677 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 500 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 101 ครั้ง
หน่วยงานอื่น = 29 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 17 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสงฆ์ = 8 ครั้ง
สถาบันพระบรมราชชนก = 5 ครั้ง
รวม 277,358 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.212