แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Servtrust : a development of a scale to measure consumer's trust in service providers in Thailand

keyword: Faculty of Commerce and Accountancy
Othors: Consumer satisfaction -- Evaluation
Classification :.LCCS: HF5415.335
Othors: Consumer satisfaction -- Statistical methods
Othors: Consumer satisfaction -- Thailand
Thammasat University Libraries
Address: BANGKOK
Email: preserv@tu.ac.th
Role: Main Advisor
Role: Associate Advisor
Role: Associate Advisor
Created: 2007
Modified: 2552-03-09
Issued: 2009-03-09
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
CallNumber: T HF5415.335 .T44
eng
Descipline: Marketing
©copyrights Thammasat University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 01TITLE.pdf 346.87 KB23 2023-12-19 14:07:10
2 02APPROVAL_OF_DISSERTATION.pdf 356.3 KB22 2023-12-19 14:08:27
3 03ABSTRACT.pdf 462.98 KB28 2019-07-17 22:59:38
4 04ACKNOWLEDGEMENTS.pdf 377.28 KB19 2019-07-17 22:59:43
5 05TABLE_OF_CONTENTS.pdf 390.96 KB22 2019-07-17 22:59:49
6 06LIST_OF_TABLES.pdf 485.25 KB13 2019-07-17 22:59:55
7 07LIST_OF_FIGURES.pdf 350.64 KB14 2019-07-17 23:00:01
8 08CHAPTER_1.pdf 716.88 KB23 2019-07-17 23:00:06
9 09CHAPTER_2.pdf 1.22 MB31 2019-07-17 23:00:12
10 10CHAPTER_3.pdf 522.61 KB22 2019-07-17 23:00:17
11 11CHAPTER_4.pdf 799.28 KB22 2019-07-17 23:00:23
12 12CHAPTER_5.pdf 1.01 MB19 2019-07-17 23:00:28
13 13CHAPTER_6.pdf 2.03 MB18 2019-07-17 23:00:33
14 14CHAPTER_7.pdf 1.22 MB19 2019-07-17 23:00:38
15 15CHAPTER_8.pdf 1.63 MB21 2019-07-17 23:00:43
16 16BIBLIOGRAPHY.pdf 1.14 MB19 2023-12-19 14:08:54
17 17APPENDIX.pdf 335.61 KB19 2019-07-17 23:00:52
18 18APPENDIX_A.pdf 352.42 KB20 2019-07-17 23:00:58
19 20APPENDIX_C.pdf 1.26 MB18 2019-07-17 23:01:04
20 21APPENDIX_D.pdf 582.9 KB19 2019-07-17 23:01:09
21 22APPENDIX_E.pdf 389.55 KB41 2019-07-17 23:01:13
ใช้เวลา
0.046206 วินาที

Teerasak Jindabot.
Title Contributor Type
Servtrust : a development of a scale to measure consumer's trust in service providers in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Teerasak Jindabot.
George P. Moschis
Ruth Banomyong
Tasman Smith
วิทยานิพนธ์/Thesis
George P. Moschis
Title Creator Type and Date Create
Servtrust : a development of a scale to measure consumer's trust in service providers in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
George P. Moschis;Ruth Banomyong;Tasman Smith
Teerasak Jindabot.
วิทยานิพนธ์/Thesis
Ruth Banomyong
Title Creator Type and Date Create
Integrated multi criteria decision analysis and geographic information system framework for hazardous waste route planning
จุฬาลงกรณ์มหาวิทยาลัย
Danai Thaitakoo;Ruth Banomyong;Watts, Daniel J.
Sathaporn Monprapussorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Development of supply chain enablers on firm performance within the Thai garment industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong
Salam, Mohammad Asif
วิทยานิพนธ์/Thesis
Buyer perceptions, relationship commitment, and buyer behaviors among Japanese-owned manufacturers and their suppliers in the automotive parts industry in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Nelson, James;Smith, Tasman Alan;Ruth Banomyong
Abe, Masato
วิทยานิพนธ์/Thesis
Incorporating informal channels into formal emerging market strategies
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong;Apiradee Surujkulwattana
Rubesch, Edward
วิทยานิพนธ์/Thesis
Retail propinquity : a location strategy in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong;Wiladda Techavej
Chairawee Anamthawat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Customer loyalty : the roles of corporate social responsibility, customer-company identification and service quality
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Fredric W. Swierczek;Ruth Banomyong;Tasman Smith;Rujirutana Mandhachitara
Yaowalak Poolthong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Servtrust : a development of a scale to measure consumer's trust in service providers in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
George P. Moschis;Ruth Banomyong;Tasman Smith
Teerasak Jindabot.
วิทยานิพนธ์/Thesis
The role of percieved value in a high involvement purchase decision process : a case study in home buying
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong
Nucharee Supatn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Reverse logistics performance in the Thai automotive industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong
Vouravis Veerakachen
วิทยานิพนธ์/Thesis
The impact of the sales support process on B2B service buying behavioral intentions in trade shows in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
William Swierczek;Ruth Banomyong;Nucharee Supath
Sutham Thongtienchai
วิทยานิพนธ์/Thesis
An exploratory investigation of spatial economics and resource-advantage perspectives to explain financial performance of clothing shops in Bangkok clothing clusters
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
James E. Nelson;Ruth Banomyong
Warin Chotekorakul, 1978-
วิทยานิพนธ์/Thesis
Market integration : an explorative analysis of price patterns and transport costs
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong;Ari Kokko
Andersson, Magnus
วิทยานิพนธ์/Thesis
The effect of fairness-based relationship quality on relationship performance and the moderating role of dependence
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong
Suriya Soucksakit
วิทยานิพนธ์/Thesis
The Impact of guanxi on business performance : Thai Shippers' Perspective
มหาวิทยาลัยเชียงใหม่
Tanyanuparb Anantana;Ruth Banomyong;Poti Chap;Salinee Santiteerakul
Wanvisa Chaikij
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thailand public and private partnership in humanitarian relief case study of Procter and Gamble (Thailand) Ltd.
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong
Sivinee Pinthong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Risk distribution strategy in supply chain practice : a case study of Thai automotive industry
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong
Montira Yingvilasprasert
วิทยานิพนธ์/Thesis
Business conceptualization analysis: e-commerce nutrition distribution, B2C multi-channel fulfillment, and community-accelerated platform
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong
Rupp, Kevin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Understanding motivations behind carpool drivers : what makes them share their seats to strangers?
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong
Puthipong Julagasigorn
วิทยานิพนธ์/Thesis
Developing a performance measurement framework for logistics service provider
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong
Paitoon Varadejsatitwong
วิทยานิพนธ์/Thesis
A system dynamics approach to operational risk loss reporting policy in banks
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Ruth Banomyong
Ajjima Jiravichai
วิทยานิพนธ์/Thesis
Tasman Smith
Title Creator Type and Date Create
Customer loyalty : the roles of corporate social responsibility, customer-company identification and service quality
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Fredric W. Swierczek;Ruth Banomyong;Tasman Smith;Rujirutana Mandhachitara
Yaowalak Poolthong
วิทยานิพนธ์/Thesis
Servtrust : a development of a scale to measure consumer's trust in service providers in Thailand
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
George P. Moschis;Ruth Banomyong;Tasman Smith
Teerasak Jindabot.
วิทยานิพนธ์/Thesis
A cross-cultural study of fashion clothing behaviors : specific situations and in-group differences among career women in cosmopolitan city contexts : the impact of self-construals and attention-to-social-comparison-information on conformity and individua
มหาวิทยาลัยธรรมศาสตร์
Tasman Smith;Rujiratana Mandhachitara
Thinada Piamphongsant
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 0
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1,393
รวม 1,393 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 48,955 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 14 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 11 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคล = 4 ครั้ง
รวม 48,984 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.46