แจ้งเอกสารไม่ครบถ้วน, ไม่ตรงกับชื่อเรื่อง หรือมีข้อผิดพลาดเกี่ยวกับเอกสาร ติดต่อที่นี่ ==>
หากไม่มีอีเมลผู้รับให้กรอก thailis-noc@uni.net.th ติดต่อเจ้าหน้าที่เจ้าของเอกสาร กรณีเอกสารไม่ครบหรือไม่ตรง

Enhancing lower secondary school Thai students' understanding of light : Social constructivist approach

LCSH: Kasetsart University -- Dissertations. Ph.D. (Science Education) 2009
Classification :.LCCS: QC363
LCSH: Kasetsart University. Department of Education -- Dissertations
LCSH: Light -- Study and teaching (Secondary)
LCSH: Constructivism (Education)
Kasetsart University. Office of the University Library
Address: Bangkok
Email: tdckulib@ku.ac.th
Role: Thesis advisor
Created: 2009
Modified: 2553-08-08
Issued: 2010-07-27
วิทยานิพนธ์/Thesis
application/pdf
URL: http://www.lib.ku.ac.th/KUthesis/2552/TheerapongSan/index.html
CallNumber: QC363 .T53
eng
Descipline: Science Education
©copyrights Kasetsart University
RightsAccess:
ลำดับที่.ชื่อแฟ้มข้อมูล ขนาดแฟ้มข้อมูลจำนวนเข้าถึง วัน-เวลาเข้าถึงล่าสุด
1 cert.pdf 140.97 KB14 2018-05-17 03:35:20
2 tp.pdf 68.26 KB17 2018-07-28 19:11:49
3 abst.pdf 79.68 KB34 2020-11-07 10:36:51
4 ack.pdf 62.82 KB9 2018-05-17 03:35:22
5 toc.pdf 228.14 KB19 2018-05-17 03:35:22
6 chapter1.pdf 139.28 KB25 2020-05-22 14:13:27
7 chapter2.pdf 273.26 KB34 2020-10-19 22:19:39
8 chapter3.pdf 242.31 KB24 2018-05-17 03:35:24
9 chapter4.pdf 402.21 KB23 2018-07-28 19:13:28
10 chapter5.pdf 324.42 KB26 2018-07-29 13:08:51
11 chapter6.pdf 1.52 MB24 2018-07-29 13:15:24
12 chapter7.pdf 165.46 KB24 2018-07-29 13:15:41
13 ref.pdf 218.27 KB18 2018-05-17 03:35:29
14 appdx.pdf 536.93 KB19 2018-05-17 03:35:29
15 biogh.pdf 63.52 KB12 2018-05-17 03:35:30
ใช้เวลา
-0.953891 วินาที

Theerapong Sangpradit
Title Contributor Type
Enhancing lower secondary school Thai students' understanding of light : Social constructivist approach
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Theerapong Sangpradit
Vantipa Roadrangka
วิทยานิพนธ์/Thesis
Vantipa Roadrangka
Title Creator Type and Date Create
The development of pre-service chemistry teachers'pedagogical content knowledge: from a methods course to field experience
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Chatree Faikhamta
วิทยานิพนธ์/Thesis
Teaching and learning in a laboratory in biology course of first-year pre-service science teachers in accordance with the national education act, 1999
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Nantarat Puengpang
วิทยานิพนธ์/Thesis
The development and exploration of preservice physics teachers' pedagogical content knowledge: from a methods course to teaching practice
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Khajornsak Buaraphan
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancing Thai Students' scientific understanding of evolution : a social constructivist approach
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Pongprapan Pongsophon
วิทยานิพนธ์/Thesis
Using lesson study to understand how elementary science teachers translate social constructivist learning theory into practice
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Apisata Juntaraprasert
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancing lower secondary school Thai students' understanding of light : Social constructivist approach
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Theerapong Sangpradit
วิทยานิพนธ์/Thesis
The evolution of elementary teachers' knowledge/beliefs of inquiry teaching in astronomy through case-based pedagogy
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Thitiya Bongkotphet
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancing Thai geology teachers' teaching practices using the collaborative action research with a focus on integrated curriculum
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Benjawan Hanpipat
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancement of inquiry-based instruction of Thai secondary science teachers using collaborative action research
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Jeerawan Ketsing
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancing physics teachers' teaching practices through collaborative action research in response to Thailand's education reform
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Luecha Ladachart
วิทยานิพนธ์/Thesis
Enhancing the chemistry teachers' teaching practices based on the constructivist approach through collaborative action research
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Pranom Japin
วิทยานิพนธ์/Thesis
Thai Pre-service science teacher's understanding and practice of classroom research
มหาวิทยาลัยเกษตรศาสตร์
Vantipa Roadrangka
Ekgapoom Jantarakantee
วิทยานิพนธ์/Thesis
Copyright 2000 - 2025 ThaiLIS Digital Collection Working Group. All rights reserved.
ThaiLIS is Thailand Library Integrated System
สนับสนุนโดย สำนักงานบริหารเทคโนโลยีสารสนเทศเพื่อพัฒนาการศึกษา
กระทรวงการอุดมศึกษา วิทยาศาสตร์ วิจัยและนวัตกรรม
328 ถ.ศรีอยุธยา แขวง ทุ่งพญาไท เขต ราชเทวี กรุงเทพ 10400 โทร. โทร. 02-232-4000
กำลัง ออน์ไลน์
ภายในเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 1
ภายนอกเครือข่าย ThaiLIS จำนวน 3,547
รวม 3,548 คน

More info..
นอก ThaiLIS = 87,625 ครั้ง
มหาวิทยาลัยสังกัดทบวงเดิม = 14 ครั้ง
มหาวิทยาลัยราชภัฏ = 5 ครั้ง
มหาวิทยาลัยเอกชน = 2 ครั้ง
รวม 87,646 ครั้ง
Database server :
Version 2.5 Last update 1-06-2018
Power By SUSE PHP MySQL IndexData Mambo Bootstrap
มีปัญหาในการใช้งานติดต่อผ่านระบบ UniNetHelp


Server : 8.199.134
Client : Not ThaiLIS Member
From IP : 216.73.216.28